Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

fredag 5. mars 2010

Tusen takk, dere + Award

Det har vært noen artige dager for meg. jeg har kost meg med å finne på tullebilder, og ikke minst med å lese alle fine ordene fra dere. Jeg elsker å tulle litt innimellom, og tar meg selv ikke høytidelig. I går hadde jeg Tupper- møte, som vi sier her, og Jeg har ike fåt tid til å legge igjen en hilsen hos  dere som har lagt igjen hilsen til meg.
 Velger derfor å gjøre det på denne måten.
Tusen takk til alle sammen. Det er veldig koselig at/ om jeg har fått dere til å le litt i hverdagen.  Vil si noen ekstra ord til et par.:
Asbjørg: Det er faktisk ikke farlig å legge ut bilde,(Tror jeg) Har i alle fall ikke merka noe farlig.
Gunknitter: Tvillingsøster du liksom. Hihi. Igjen Tusen takk til alle. ( Fakstisk ingen følgere som er blitt borte) FNIIIS.....
Over til noe HELT annet.
Jeg har fått en koselig utmerkelse: fra    Gudruns keramik     . Tusen takk til deg.                               

Med bloggen følger:
The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.


12 blogger jeg gir den videre til:

Happy in pink
Miras hjørne
Sivs hus
Majas
Heidis hverdagspjatt
Med kamera på tur
Nostalgias verden
Et glimt av M
Bare for gøy
Lykkelig som liten
Gunknitter
Hjemmebest

Trodde det ble vanskelig å velge 12 blogger, men det som var vanskelig, var åbegrense seg til 12 blogger. De som ikke har fått, får en gang siden.

 
Er jo med på julegave-along, og her er ;sent men godt: Februar-prosjektet.

 
En helt enkel hals.
 


18 kommentarer:

Heidi Halvorsen sa...

Jøss! Min første AWARD!! ;-))) Da må jeg sette meg inn i hva det går ut på da... Tusen takk! Ble veldig glad nå! :-)) Ha en nydelig dag! :-)) Klem

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med Award.Deg fortjent.Så det var slik du så ut nede i det andre innlegget ditt.Nydelig dame.Kjempe fin hals med nydelige farger.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...♥♥

sylvia sa...

gratulere med adwarden kjære Bossa.
så herlig et innlegg,å så flott en hals du har strikket,
flink du er vennen.
å tusen takk for adwarden til meg.
takker og bukker såå masse..
øsker deg en flott fredda.
klem fra sylvia

Sidselsidserk sa...

Gratulerer med award. Morsom avsløring, du har underholdt mange av oss:-)
Halsen du har strikket så varm og god ut og det var farger som tiltalte meg:-)
God helg til deg!

GundaM sa...

Hihi, så herlig innlegg under her;)))

Grattis med award, har vært litt fraværende i det siste men henger emd sjø;)

God helg til flotte deg;)Klem

GundaM sa...

Hihi, så herlig innlegg under her;)))

Grattis med award, har vært litt fraværende i det siste men henger emd sjø;)

God helg til flotte deg;)Klem

Ingvild sa...

Ha en herlig helg finingen!
Klem,I

MariMaja sa...

Tusen takk kjære Bossa ♥
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem fra Maja ♥

Petrinetrollmor sa...

Gratulerer, og tusen takk for awarden :))

Ha ei fin helg!

Mira sa...

Gratulerer med velfortjent award! Og Tusen takk! For at du tenkte på meg.

Ønsker deg ei fin helg!

Klem,

Nostalgia sa...

Takk snille du :-)

Du er en herlig positiv og inspirerende dame !

Pakke er på vei til deg. Kom meg omsider innom posten idag, travle dager :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

Torilpia sa...

Gratulerer med awarden .. :o)

Du vet - her inne er vi stort sett snille og greie alle sammen :o)

Ha ei fortsatt super helg - klem!

aase sa...

Så dumt at jeg ikke så det forrige innlegget ditt før jeg reiste på shopping idag Bossa!! Da kunne jeg jo sett etter deg på Storbyen eller Borg senteret!! Jeg kosa meg på Scrappiness igår og på senteret idag. Lommeboka er tom å jeg må reise hjem igjen imorgen!!

skal si fra neste gang jeg er nedover så kan vi treffes til en kopp kaffe veit du!!

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen og award - det var morsom overraskelse:-) klem Siv

Anne sa...

Tusen hjertelig milioner takk for kosleig utmerkelse fra deg, den varmet skal du vite.
Alltid er man jo så utrolig kritisk til det en selv presterer, derfor varmet denne godt skal du vite :-)

FruHellstrøm sa...

Hei hei :)
Tusen takk for at jeg var en av de utvalgte denne gangen :) setter utrolig stor pris på det :)

Må jo si at det er utrolig koselig og morsomt å titte inn til deg :) koser meg kjempe masse da :)
Og takk for alle koselige ord du legger igjen inne hos meg også :)

Ha en nydelig dag :)
Klem Tina

Frøydis sa...

Så gøy da, at du ga en award til meg!! Tuuusen takk!

Fikk fra Heidi også, og jeg skal blogge om det senere idag :-))

Klem, Frøydis

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

For en positiv og herlig blogg!!! Mange morsome og flotte og herlige innlegg!!

Jeg er ny blogger, kom gjerne innom på en visitt :o)

Ønsker dej en herlig uke

Hopp & Sprett fra mej ;p