Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 2. mars 2010

Tør jeg???????

Synes det er så koselig å se bilder av de jeg har blitt "kjent" med i Blogglandia. En får liksom litt nærere kontakt av å se hvordan dere ser ut. Kanskje dere tenker det samme???? Har derfor bestemt meg for at jeg skal legge ut et bilde av meg selv--- etter hvert. Dette må tas i små porsjoner, skjønner dere. Det kan jo hende at BP (Bloglandias Blogge- Politi) kommer til å arrestere meg for snodig oppsyn. Etter at Mannen i huset har knipset 67 bilder, fant jeg ett, som kanskje kan gå gjennom kontrollen. Men , som sagt : vises i små porsjoner.

12 kommentarer:

Frøydis sa...

Hei på deg :-))
Javisst tør du ;-)) Når JEG tør så...
Syns også det er moro å ha et ansikt til de vi blogger med...gleder meg til neste "klipp" :-))

Ha en flott dag
Klem, Frøydis

Heidi Halvorsen sa...

Tullfjøl!! ;-)) He-he... Tror vi tåler å se deg også! :-PP Når kommer neste bit?? ;-) Ha en super dag ! ;-) Klem

Petrinetrollmor sa...

Enig. Var usikker sjølv, men eg var så heldig å få meg ei slik fin lue at eg var nødd til å la meg fotografere:)) Og no er eg vant til bildet, rett fin er eg !! Gleder meg til å sjå ditt sanne "jeg", Bossa !!

Ha en fin dag bak den svarte-Tittei...-ramma :))

salige lavendel sa...

Hihi, dette var et søtt innlegg! Jeg har bilde på nettsiden min www.malerskrinet.no og har vært i avisen et par ganger på grunn av kunstutstillinger, så nå synes jeg ikke det er så skummelt. Men jeg følte det på akkkurat samme måten som deg, så jeg skjønner godt hva du mener. Blir jo spennende å se neste bit da...:)

sylvia sa...

hei bossa.
klart du tør,flott dette var da,
herlig innlegg.
tror ikke noe blir skremt.
ha en fin dag.
klem fra sylvia

Gudrun sa...

Hej! 67 bilder!! det fanns nog många som dög egentligen tror jag.
Vet inte om jag någonsin kommer att lägga ut foto på mig själv, bestämde mig redan när jag började att blogga att jag aldrig skulle lägga ut människor eller mig själv. Men man kan alltid ändra sig.
Ha en go kväll vännen.
Kram

Abrakadabras. sa...

Hehe, jeg skjønner akkurat hva du mener :o) Vi har faktisk mer til felles også. Vi har også fem barn tilsammen. Jeg fire og han et, altså ingen felles. Ungene er uansett voksne for lengst.

FruHellstrøm sa...

Titt tei, og hei på deg :)hihi
Nå ler jeg godt :) ( med deg altså )hihi..
Utrolig koselig å få en titt da :)

Takk for koselige ord hos meg igjen :)
Ja er de ikke nydelige ? :)
Godt fornøyd med de for å si det sånn :) Kjempe snille barn er de :)

ha en nydelig kveld, og gleder meg til neste titt :)

Klem Tina

verdens heldigste mamma sa...

Ha ha ha !! Din raring!!:) Nå må du gi deg!:) Du er så pen atte!:) Kom frem fra skallet:)

He he !! Veldig morsomt bilde da!;)

Også 67 bilder??? Jeg har mage fine jeg! :)

Ingvild sa...

hehehehe morsomt innlegg, og ja du tør;)

Ha en fin kveld videre...
Imponert over at du fikk mannen til å ta 67 bilder av deg da, hadde aldri min giddet!
Ha en fin kveld videre,

Klem,I

Anne sa...

Ja hvem av oss har ikke vært der du :-) og hadde nå jeg vist at det var så lite farlig har jeg nå vel gjort det tidligere faktisk, men men...

Lykke til, går så bra sjø!!

Ruths datter sa...

Ser nesten ut som om du kan fortsette. Ser bra ut dette. Helt normalt. Ser med spenning fram til neste kik.
Klem