Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

torsdag 11. mars 2010

Hva jeg holder på med nå Del 3 + Award

Takket være Sivs hus, er jeg nå lykkelig eier av to fugler i tre. Jeg skal si dere at det er ikke lett å finne naturtro fugler som flyr. Og det er svaler, som er de fineste fuglene jeg vet. Men den ene, som skal være låvesvale, har ikke akkurat riktige farger, og malingen de har malt med er klint utover, så da må malekosten fram. Fuglene skal henge under taket over balkongen, når det blir litt mildere i været. Gleder meg til det. Tusen takk for det innlegget ditt, Siv. Låvesvalen må være et låvesvale-barn, for de voksne har mye lengere spisser på halefjærene.
Hmmmm. På det nederste bildet ser det jo ut som om fuglen er dau.......



Dette skal være tårnsvale. Det er flotte håndskårne fugler i lett treverk.

Så har jeg får enda 2 utmerkelser. Gir meg over jeg, for hvor snille dere er....

Denne har jeg fått av Heidis hverdagspjatt . Tusen takk!
Den er nydelig.....

Den skal gis til 3  bloggere.
Da har jeg valgt tre som ikke fikk noen ved forrige utmerkelse:


Alle har kjempefine blogger.
 

Så fikk jeg denne av Løvetanns verden. Tusen takk!
Den har jeg fra før, så da bare setter jeg en lenke  til den. Det finner du her.



Åhh. Jeg blir helt varm om hjertet for alle hyggelige ord fra dere alle. Tuuuuuuuusen takk!


16 kommentarer:

Gudrun sa...

Hej Bossa!
Grattis till dina utmärkelser.
Svalor är härliga, på våren eller försommaren när de kommer så sitter de på vår tv-mast och kvittrar och det är så härligt. Det är ladusvalan.

Ha en bra fortsättning på dagen.

GundaM sa...

Nydelige fugler svalene, elsker de selv. de minner om vår og sommer og så flyr de så facinerende;)

Tusen takk for award snille deg;) Klem

Minka sa...

Heisann, takk for kommentar hos meg..Påsken nærmer seg..Så hyggelige awarder du hadde fått, varmer godt med slike flotte ord du fikk..klems..

Eva sa...

Første gang jeg er her inne, men du og du for en flott blogg! Du fortjener award og slike utmerkelser gir dagen en ekstra piff!

De svalene er jammen flotte, og det minner en om våren. Vi har ikke svaler her nord hos meg tror jeg.. Litt synd det!

Heidi Halvorsen sa...

De er velfortjente! Koselig dame er du og! :-)) Ha en fin kveld! :-)) Klem

GroLinda sa...

Heisan Bossa :o)
Godt at du fant meg igjen da! Vettu hva? Du skulle bodd her du :o) Vi tellet ca. 200 svaler her i sommer! De satt på ledningene i lufta...tett i tett med stort og smått ;o)De bor i låven og i bryggerhuset. De var sååå nydelige. Og du hobby`rerer ;o) Så mye fint du lager! Jeg har hatt inspirasjon idag og har malt et skap, påskeegg, en stor engel som ble plutselig hvit og masse andre ting ;o) Moro når en kommer igang. Det er litt fordi man får ideer fra bloggere også ;o) Mange (som deg selv) som er så flinke!
Tusen takk for koselig hilsen ;o)
Ha en flott kveld min venn.
Klem fra Gro :o)

GroLinda sa...

Oj!!! Glemte noe ;o)
Gratulerer med awarder! De er deg vel fortjent!!

verdens heldigste mamma sa...

Halla balla!

Heldiggrisen som får så mange velfortjente hyggelige awarder!!! :) Kost!:)

De fuglene er kjempe fine!

Vi er hjemme fra super tur vi vettu. Det gikk overranskende bra hele greine! Godt og komme hjem til de søte små også:)


HIls mannen!

Klem

Birgitta sa...

Grattis till dina fina awarder!
Fina fåglar.
Ha det riktigt gott i vårsolen.
Kramis Birgitta

Mira sa...

Svaler er fine, ja! En svale gjør ingen sommer sier de her. Det bor både svaler og seilere i vårt hus og låve på sommeren.
Dei pleier å komme sist av trekkfuglene.

Linerla er nokk min favoritt, av dei langveisfarende.

Ønsker deg ei fin helg.

GroLinda sa...

Hei igjen Bossa ;o)
Blir vel lei av meg nå ;o) hahaha...
Ville bare si at det ligger en Award til deg hos meg.
Ha en flott helg min venn.
Klem fra Gro :o)

Anonym sa...

Hei.Nydelig ful..Kjempe fint å ha på verandaen.Gratulerer med utmerkelsene.Vell fortjent.Ha en kjempe fin helg.Klem fra Bodil..♥♥

FruHellstrøm sa...

Så flotte fugler :)
Og så koselig award du har fått:)

Gøy du blir med på gjette konkurransen min :) Blir spennende å se hvor lenge den blir liggende :)

Ha en nydelig helg:)
klem Tina

Torilpia sa...

Gratulerer med awardene :o)

Flotte fugler/svaler :o)

Ha ei super helg - klemmer!

Frøydis sa...

Hei på deg :-))

Bare innom for å ønske deg en flott helg!
Har hatt en liten pause fra blogginga, men er nok tilbake nå ;-))
Her skinner sola fremdeles, det er så HERLIG!!!

Klem, Frøydis

Muffin sa...

Nemmen se hva jeg finner her, en award til meg :) Tusen takk søte Bossa! Og fuglene dine, kjempefine! La dem fly i stua di, de kolliderer helt sikkert ikke i vinduene. Fortsatt god helg!