Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 9. mars 2010

Hva jeg holder på med nå. Del 2.

Decoupage på trehjerter. Hjertene er litt grove ( kjøpt på Panduro), men det gjør egentlig ikke noe, synes jeg. Blir bare litt ekstra liv i dem. Decoupage er å lime tynt papir ( f.eks. et lag serviett) på underlag, for så å lakke over flere ganger.På påske-hjertene har jeg malt litt i tillegg, det det var behov for det. Hjertene i bakgrunnen er av isopor, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal angripe dem, men jeg finner vel på noe......

8 kommentarer:

Gudrun sa...

Hej Bossa!
Så fint du har målat.
Hoppas solen lyser hos dig.
Kram

GroLinda sa...

Hei ;o)
Så flott det ble!! Du er superflink Bossa! Flotte hjerter :o) Du finner helt sikkert på noe med de isoporhjertene også ;o) Du er så kreativ!
Ha en super tirsdag!
Klem fra Gro :o)

Anonym sa...

Åhh kjenner at jeg misunner de krative egenskapene dine. Såå flink du er.

Goe klemmer fra Helen

sylvia sa...

hei på deg.
åå så fine disse ble,
enih med deg,det er lekert med litt liv..
ønsker de en flott dag vidre.
klem fra sylvia

Petrinetrollmor sa...

Alt denne dama kan !! Fine hjerter !

Løvetann sa...

Så kreativ du e då. Eg e veldig lite kreativ. Kan ikkje lage nåke. Strikka masse på 80-tallet men det var jo etter mønster og oppskrift.

Ha ei fortsatt fine veka!

Smil fra L

Løvetann sa...

Hei igjen!
Eg har ein award til deg hos meg. Med den ønsker eg deg ein flotte vår.

Smil fra L

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Heia, serien brutte løfter kommer nok i reprise (tv 2 er flinke til å sende repriser, hehe)

Klem fra Helen