Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

fredag 26. mars 2010

Påskepyntet kjøkken og fredags-kos

Som det sikkert kommer fram er jeg glad i papir-remser. Pynter mye opp, og lette å fjerne igjen. Tar minimal plass under lagring. Og så er de nydelige da......"Gardinene " jeg har nederst i kjøkkenvinduet, er ganske enkelt løpere som jeg har hengt over stanga.... Det er så deilig nå, at man kan gjøre alt man vil, som duker, håndkler, grytekluter i vinduene. Var liksom ikke slik før. Da måtte man ha det slik og slik, ellers var man jo pine gal.....

Mannen synes jeg skulle legge ut bilde av rekene, så da må jeg jo gjøre det. Vi spiser nemlig reker hver fredag. Med brød, smør og majones osv.
God helg til alle der ute......


10 kommentarer:

Nostalgia sa...

Så koselig og påskepyntet :-) Har pyntet litt hele uken,så nå er jeg i mål også :-D

Ønsker deg en trivelig kvelf 1
Klem, Nostalgia

sylvia sa...

hei min venn.
å så nydelig du har pyntet ditt kjøkken,
herlig med de papir strimlene du har,husker dem som liten,vakre.
ønsker deg en herlig palmehelg.
klem fra sylvia

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Hei,Så fint det ble! Jeg har også pyntet i huset, til og med fått vasket! Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder i morgen. Tenkte jeg skulle rydde litt ute på trappa også, kanskje det kommer noen soldager som en kan sitte ute:)
Klem fra meg:)

Eva sa...

Hvor vakkert pyntet til påske! Jeg bør komme meg i sving med vaskeballetten her i heimen, men det var den arbeidslyst kom å treng deg på, her vil du motstand finne. Reker og hvitvin er godt, vi pleier også å kose oss fredager.
En riktig god påske ønsker jeg dere!

Klem

Vitt o Vältummat sa...

Så fint du har pyntat och gud vad jag blev sugen på räkor!
Ha en bra helg
Kram
Åsa

GroLinda sa...

Heisan og god helg!
Jeg er ikke i form om dagene så jeg har ikke laget noe nytt innlegg. Men det kommer vel... Så koselig du har gjort det på kjøkkenet med påskepynt ;o) Jeg husker også de remsene fra jeg var liten. Vi pyntet bestandig til påske, jul, fastelavn og slik før i tiden. Da ønsker jeg deg og dine en riktig god påske!
Klem fra Gro :o)

helle sa...

Man kan se at du holder af påsken, Bossa. Jeg husker også disse papirremser hjemmefra. Så hyggeligt!

God helg til dig
fra Helle

Torilpia sa...

Koselig påskeinnlegg!!

Reker er nammis .. mmm ..

Gratulerer med nymaskina i hus!!

Kos dere masse i påska - stor klem fra meg!!

PS .. takk for flott kommentar hos meg - er så enig med deg!!

Bluggi buggi blogg sa...

Så koselig påske på kjøkkenet :)
Ha en fin påske
Trude :)

Petrinetrollmor sa...

Ønsker deg ei riktig God Påske !