Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

torsdag 4. mars 2010

Skrekk og gru......


HOLD DERE FAST ! HER ER BILDET AV MEG!

 
Opppppsssss. Feil bilde..... Det er jo DRØMMEN det! NOPP!







HER ER  JEG DA!!!!!!

 
Uff, ...... DETTE er jo bare TEGNINGEN av meg!!! He  hehe. 






 

Ja, ja LITT gøy må man ha i hverdagen.
Jeg har i alle fall hatt mye moro med dette.
Hhihi.

 

                                                                                    
                                                                             
                                                                                       
 
Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer!
Dere er så goe atte......

15 kommentarer:

Abrakadabras. sa...

Hehe:o) Stilig! Og du er mye finere enn den kunstige damen øverst. Heldigvis! :o)

Ingvild sa...

:D Så fin du er!

Ha en fin kveld,
klem,I

Heidi Halvorsen sa...

Du er ei morsom dame, med masse selvironi, og det liker jeg!! Hadde nok klaffa bra i RL vi! :-)) Og det beste bildet var definitivt av deg! ;-) Ha en flott kveld ! Klem

Petrinetrollmor sa...

Kjekt å sjå deg ! Du er ei stilig dame og søt er du også ! Hadde du sett ut slik som ho første, hadde eg ikkje orka å blogge med deg, eg hadde flagga deg :))

Og hadde du sett ut slik som den tegningen hadde eg vorte skikkelig redd for at eg hadde ei tvillingsøster eg ikkje visste om :))

Kjempeartige innlegg, skikkelig spennande :))

MariMaja sa...

Tullejenny...hihihihi
Ser du har et lurt blikk ja...hehe
Kjekt å se hvem du er ;)
Ha en fin kveeld:)

Gudrun sa...

Så underbar du är Bossa. Jag uppskattar din humor och du är SÅ duktig på att få ihop bilder till.
Ha en riktigt god kväll.

Asbjørg sa...

Hehehe...fin føljetong det der!Koselig å se deg!Definitivt finere enn den tegna dama ihvertfall.Lurer på om jeg blir så modig at jeg legger ut bilde av meg selv noengang.Kjennes litt skummelt...

Frøydis sa...

Heisann :-))
ENDELIG...der var du, hehe..koselig å se deg!!

Ha en flott kveld!
Klem, Frøydis

GroLinda sa...

Der er du ;o) Skjønn dame du. Så moro å endelig "se" deg din tullejente ;o) Det var vel ikke skummelt det vel?? Enig med en før meg her; du er mye finere enn den plastikk-baben øverst i innlegget! Du er naturlig, men det er ikke den Barbie-dukken der ;o)
Ha en flott torsdag videre min venn ;o)
klem fra Gro :o)

sylvia sa...

se der ja.
der er du jo.flott dame .
he he ja dette har moret oss godt,
det lyser godhet lang vei av deg..
så koselig å få et ansikt å tenke på...
ønsker deg en vakker kveld,
klem fra sylvia

Torilpia sa...

Der var du ja .. :o)
Du finner på mange sprell du skjønner jeg .. :o)
Godt å se at du er menneskelig og ikke som de to andre bildene du la ut .. hihi ..
Hyggelig å treffe deg Bossa :o)

Ha ei flott helg - klemmer!

Anne sa...

Nemmen,d der var du jo :-) og rekner med du fremdeles er i live?? he he

helle sa...

Dejligt billede af dig, Bossa!!

Stort klem Helle

FruHellstrøm sa...

Ja vi har hatt mye morro med dette vi også :)
En god latter forlenger livet :)
Og du er jo bare nydelig da :)

Ha en flott kveld:)
Klem Tina

Berit T sa...

Heisann der var du endelig. Flott dame med glimt i øyet!