Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

lørdag 13. mars 2010

Forelskelse i huset og Award

Ja her har det skjedd ting. Jul E. Nilsen har forelsket seg totalt. Fra Nille kom nemlig Tuppa von Påske til oss. Nilsen var straks på pletten, og BANG. Han falt pladask. Etterpå har jeg bare sett salige blikk fra dem begge, og Nilsen flyr rundt og roper: Tuppa, tuppa, tuppa. i ett sett. (Når hun ikke sitter på kneet hans da.) Blir nok en hyggelig påske for dem, men jeg hadde jo tenkt at Tuppa skulle sitte pent vet et telys jeg da.......



 
Så har jeg vært så heldig å få enda en Award. Denne gang fra Gros kosehjem.
En kjempekos blogg. Tusen takk til deg. Ble kjempeglad. 

Da jeg har gitt den videre før, lar jeg den bare pryde dette innlegget.

11 kommentarer:

MariMaja sa...

Tjihi....søtt par ♥

Heidi Halvorsen sa...

Det er som om de blir litt virkelige ja... ;-) Nusselig! :-))

sylvia sa...

hihihi...så koselig da,nydelig montasje,ja du er virkelig et menneske som sprer glede ,så herlig,
ja nå våres det ute her,snøen smelter masse hver dag,kanskje vi er kvitt alt det hvite innen påske...
ønsker deg en fin kveld.
klem fra sylvia

sylvia sa...

eller god natt er vel riktig å si nå,så god natt.
natti natti fra sylvia

Ruths datter sa...

Ønsker deg også en god natt. Koselig innlegg
klem

Gudrun sa...

Så härligt med lite vårkänslor, det är nog bäst att ni passar er. Det kanske smittar. ;)

Ha det gott.

verdens heldigste mamma sa...

Ha ha ha ! :) Søte Tuppa! Kan skjønne han Jul blir ivrig!;)

Hos deg strøymer det på med awarder ser jeg! Gratulerer :)

Sanden var hard som fjell så markene ligger nok laaaangt nedi jorda :) he he . Men kan hende han husker det!?!?:)

Gutta sover og lillemor har sover i heeele natt så da er ikke mor vond og be til og stå opp når jeg hørte pludring i sengen halv sju! :) Så tuppa mi og jeg er oppe alene på morraskvisten!:)
Det pleier og være motsatt! ;)

Ses senere!

Klem

Eva sa...

Gratulerer med award den har du fullt fortjent!
Et øyeblikk trodde jeg at nå var du blitt veldig forelsket når jeg så overskriften..
Hvor morsomt at det er Jul og Tuppa, og hvor forelsket de ser ut på bildet!

Ha en flott uke!

GroLinda sa...

Heisan Bossa ;o)
Hahahaha...ja der var det romantikk! Koselig bilder du viser.
Awarden er deg vel fortjent min venn ;o)
Ha en flott søndag.
Klem fra Gro ;o)

Laila -Karin sa...

Gratulerer.
Spennendfe hjemme hos deg med nisse som er helt på tuppa.
Morsomt skrevet,
Ha en fortsatt fin dag
Klem

Sidselsidserk sa...

Ja disse tuppene, disse tuppene, de kan være litt egenrådige:-)