Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 23. mars 2010

Skrulla

Bilder av skrulla kommer her, som lovet. For ikke å falle i samme fella som med Tuppa von Påske, har jeg ikke latt Skrulla komme i nærheten av Jul E. Nilsen. Hun ble plassert direkte der hun skal være i påsken; på toppen av eggholderen. Og siden hun er skrekkelig høyderedd, våger hun ikke lee på en fjær.
HE HE HE
Gudameg- så slem jeg er.....
jeg bare takke alle igjen for kjempehyggelige hilsener. Dere er så GOE........

14 kommentarer:

Ruths datter sa...

Bare helt herlig dette innlegget ditt.
Klem

Eva sa...

Stakkars Skrulla, tenk å bli plassert i høyden når man har høydeskrekk. Se de øyan*ler*

Klem

sylvia sa...

god morgen.
hehehe.ne så herlig,å se det utrykket til skrulla da,skikkelig høydeskrekk...
ønsker deg en fin dag vidre.
klem fra sylvia

sylvia sa...

god morgen.
hehehe.ne så herlig,å se det utrykket til skrulla da,skikkelig høydeskrekk...
ønsker deg en fin dag vidre.
klem fra sylvia

Kamerasamleren sa...

Synes vel ikke at du er så skrekkelig slem jeg, heller morsom. :) Og kreativ, ser det ut til - ikke minst i navne produksjonen.

Ja, vi kunne nok hatt en omgang med repetisjon noen år bakover i tid noen og enhver i dagens samfunn. Det henger nok litt igjen hos meg også slik det gjør hos deg med sparingen.

Ellers takk for aktivt besøk på bloggen min, det liker jeg godt. Også når noen er så ærlige å si at en ikke er enig med alt som står. Tanken min bak "Tanker om litt av hvert" er jo nettopp å starte opp lesernes tanker. Takk igjen, vi treffes nok fremover på bloggens vinger...

Og ha en utmerket dag!

Torilpia sa...

Søte Skrulla og søte deg :o)

Vet du jeg likte veldig godt det du gjør ifht vannet .. tror nesten jeg skal forsøke meg på det med bøtte i vasken jeg også .. synes det er et flott tiltak i disse "miljø-tider".

Ha en flott tirsdag - klemmer!

Petrinetrollmor sa...

Det ser virkelig ut som Skrulla har høgdeskrekk, men samtidig trur eg ho liker seg der oppe og kan ha den fulle oversikt over både egg og fjær og "skrullete" mennesker :)) hihi

GroLinda sa...

Heisan :o)
Hahahaha...du får det til du ;o) Herlige navn du har på disse figurene dine!
Ha en nydelig tirsdag min venn.
Klem fra Gro :o)

M sa...

Heisan, tusen takk for at du tenker på meg!
Har en litt uavklart jobbsituasjon som krever sitt, IRRITERENDE å ikke ha MER tid til blogg...det ønsker jeg meg.....mange planer med Bloggedamer40+ bloggen,
håper du har det bra!
Klem,M

Bluggi buggi blogg sa...

Thihi, så herlig hun var:)
Ha det fint.
Trude :)

Masy sa...

nei å nei for noen fantastiske figurer!
riktig god dag!
mvh
masy

Frøydis sa...

Hehe...ler så tårene triller...

Ha en fantastisk dag sammen med alle de tuppene..håper de får bukt med høydeskrekken!!

Klem, Frøydis

Kalimera's blogg sa...

Hehe du er bare skjønn!
Digger Skrulla og hele gjengen din.

Klemmer til deg

verdens heldigste mamma sa...

Tuppa tuppa tuppa !! ;)