Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

torsdag 15. oktober 2009

Mer fra barnebarnas lekekrok



Kjøkkenkroken der ungene stortrives best.
Vinduet er laget slik at det er et bilde bak det, så det ser ut som om man ser ut.




I skuffer og skap er alt i skjønneste orden, eller (uorden).
Et av barnebarna er spesielt opptatt av noen kniver i skuffen. Han plukker dem ut og kommer til meg med dem. De er skarpe og farlige, sier han. (Det er noen gamle ,små fruktkniver) Det er så morsomt hver gang han gjør dette.



Ungene dekker bord, "spiser" og koser seg. Noen ganger har jeg bakt bitte små brød og vi har spist brødskiver med smør og sukker på.

Det blir fryktelig rotete når de holder på som verst, men gleden de har, er verdt all ryddingen etterpå.












 Vaskebøtta er i orden.
Her har jeg laget skurebørsten av et trestykke.
Klippet bust fra en stor børste og limt i hullene.
Den er altså i halv størrelse.













 Kjøkkensett er brodert med en tråd moulinegarn.

Mer kommer senere...

Om dere har lyst til å se da.......

Ingen kommentarer: