Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

fredag 9. oktober 2009

Høst


Høsten er jo kommet og jeg har gjemt de fine , nye hagemøblene våre under en grå og trist hage-presenning. Utrolig mye den dekket, forresten. Sofagruppe; 2 stoler,sofa og bord.To rørstoler og et rundt bord, og et bord til. Enda er det plass til mer.
Trist, men praktisk.
Fuglene oppunder taket har blitt lagt i boks for vinteren. Er redd de blir ødelagt i kulden. Alle figurer er tatt inn, vasket og vil overvintre i putekassa. Gleder meg til våren, da jeg kan ta dem fram igjen og slippe å vaske dem før jeg setter dem på plassene sine.




Men, jeg har da tenkt til å fikse litt på utsikten fra stuen. Her er begynnelsen, og jeg tror det kan bli fint med det jeg har i tankene. Dere får se etter hvert.

3 kommentarer:

aase sa...

Så kosleig blogg du har. Koselig at du la deg som følger hos meg. Alltid hyggelig med nye bloggvenner. Siden vi driver vår egen brukthandel ser jeg jo at vi har mye felles. Gamle postkort er noe av det vakreste som finnes tror jeg. Har de overalt jeg!!!

Jeg stikker innom deg en annen dag jeg. Idag skal jeg på bloggtreff på Lillestrøm!!

Ha en vakker dag!! klem Aase

verdens heldigste mamma sa...

Hei hei :)

Så flink du har vært som har ryddet ute!! :) det skal vi gjøre denne helgen. Rydde vekk hagemøbler trampoline og noen turer på øra, for nå har det havnet ett dusj kabinett ute o.l. he he .. Robbin og jeg er hjemme og BARE koser oss i dag!! Akkurat stått opp fra ett felles bad i badekaret!:) Lekt med badefigurer og plaska rundt! Nå slapper vi av litt i hådklene før vi kler på oss og går ut til dyra !:) Skal montere varmelampe hos Herman i dag også. Nå er det høst!
Ha en fin dag !:)

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Det er litt trist å pakke vekk ting, men heldigvis skal det jo fram igjen!