Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 13. oktober 2009

Barnebarnas lekekrok



  I barnebarnas lekekrok bor herr og fru Snillesen. De koser seg fælt i sitt lille hjem i "Gamlestua" til Bossa.(Jeg er jo Bossa til 12, snart 13 barnebarn.) Herr og fru Snillesens hode, hender og føtter er laget av cernit . Resten av kroppen er laget av div. materialer. De er bevegelige til alle stillinger. De er forresten utstyrt med absolutt ALT! (Noe det sikkert ikke blir vist bilde av her.) Her sitter de i sin fine sofa og koser seg med katta. Alt dere ser i denne lekekroken er i halv størrelse i forhold til stor, vanlig størrelse på møbler og ting.













3 kommentarer:

Laila -Karin sa...

For en flott lekekrok.Du må ha lagt ned mye arbeid i den. 12 barnebarn! Det var litt av en gjeng.Jeg har syv fra syv år og opp til 20.
Masse kos med de , selv om tenåringene har det travelt med sitt.
Ha en fin kveld videre

verdens heldigste mamma sa...

det vil jeg veldig gjerne at de skal ha !!! Ett engle bilde hver!!! Da skal jeg gå på utkikk etter litt "gamle" rammer !!! :) ÅH så morro!

M sa...

Oj oj det var mange barnebarn.
Så koselig med dukkemøbler, de var helt nydelig!
Veldig kjekt at du fant bloggedamer+ , jeg skal legge deg til så snart jeg kan.
Håper du kommer innom meg også!
Klem,M