Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

mandag 29. november 2010

Tusen takk for hjælpa og her er syprosjektet ferdig.

Tusen takk til alle som har sagt så mange pene ord om meg og antrekket. (Ps. hundene skal være hjemme) Blir nok til at jeg har på meg dette, for jeg føler meg vel i det. Skal fortelle litt mer ang. konserten når vi har vært på den.   

Så har jeg jo jobba litt med symaskinen da. Og her er resultatet.
Aldeles nye julegardiner av gammelt stoff. Mannen lurte på åssen jeg hadde klart å få til julestemning både ute og inne. Ser dere at snøen har lagt seg på sprossene?

Jeg synes dette motivet er så nydelig.
Bittelitt stæsjing har det blitt også. Har jo sydd skråbånd med hvite prikker nederst på gardinene, den lille røde med hvite prikker-mugga fikk jeg på bursdagen min. og noen sløyfer med prikker gjorde susen. Da mangler bare dompappene, og de kommer nærmere jul.
Håper alle har hatt en fin 1. advent.
Og, takk igjen. Dere er så GOE!!!!!



5 kommentarer:

Ruths datter sa...

nei så koselige gardiner du har laget. Kjempefin julestemning hos deg.
Klem

Mira sa...

Dompaper julenek og kristtorn, Fine gardiner. Dompaper har eg ute, stakkars små i kulden. Har fylt på med fuglemat to ganger allerede i dag.

Ønsker deg ei fin uke.Klem,

Anonym sa...

Hei.Kjempe nydelige gardiner.Så fint med jenbruk.Nydelig du har pyntet.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

sylvia sa...

hei .
ååå så alldeles bedårende gardiner du har laget, flink du er,
så skjønne med småfugler å kornbånd,
koselig på kjøkkenet ditt,
å så fin du blir på konsert til lørdag,
så gøy da, må du kose deg masse,
gleder meg til full rapport.
varm klem fra sylvia

Evelyn sa...

Hei :)

jeg ble aldeles betatt av de flotte gardinene du har laga jeg da.. kjempe fine var de.. flott julestemning hos deg.

Håper du kosa deg på konserten...

Ha ei fin førjulstid :)

Klem