Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

fredag 19. november 2010

Pay it forward.

Jeg har fått pakke i posten! Såååå koselig...
For 1 år siden ble jeg med på "Pay it forward", og i går fikk jeg denne pakken fra Maja. Tuuuusen takk. Vet du, denne engelen tenkte jeg å kjøpe til jul!!!!! Nå slipper jeg det.

Pay it forward fungerer slik at de tre første som kommenterer under innlegget her, vil motta en gave fra meg innen 365 dager . Når de får gaven, skal de gi en gave videre på samme måten. Bli med da vel, er jo så koselig å få gave i posten......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Så gøy , da.
Og så fin gave du fikk :)
Er jo ganske ny i blogglandia , så jeg har ikke prøvd dette før:)
Mye kjekt som foregår her ,
ser jeg.

Ha en fiiin fredagskveld .
Klem fra Ingunn:)