Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

fredag 26. november 2010

NÅ MÅ DERE HJELPE MEG !!!!!!!!

Kan jeg ha på meg dette på Oslo Spektrum neste lørdag? På AHAs siste konsert?????? Jeg er HELT grønn når det gjelder hva folk har på seg på slike tilstelninger. Har aldri vært på noe sånt før. HJÆLP!!!!

Hater å legge ut bilder av meg selv, men nå trenger jeg at dere sier deres mening. Har en pen jakke/kappe som går i de samme fargene til å ha utenpå.

13 kommentarer:

ENGLE HJØRNE sa...

Så klart kan du det, du var kjempe fin.Jeg ønsker deg en kjempe koselig tur,klem fra Sissel.

Muffin sa...

Du er fiiin! Stilig! Kos deg masse på konserten, dette blir helt konge!

Gudrun sa...

Oj, vad mysigt att höra AHA. De är verkligen bra.
Du blir jättefin i det där, snyggt.
Ha en riktigt trevlig kväll.
Kram

Anonym sa...

Kjære Bossa.
Sånn kan du trygt gå.
Du er flott i det antrekket!
Da må du riktig kose deg på konsert:)
Klem:)

Frøydis sa...

Slenger meg på de over meg og sier: Ha på deg dette du! Kjempefint!!
Håper du koser deg masse :-))

Ha det GØY og klem fra meg

verdens heldigste mamma sa...

Å det var kjempe fint Jorun!!!! :)
Det kan du fint ha på deg ja ! :)

Da låner jeg det neste elørdag når jeg skal på julebord da ? he he ... Sliter alltid med hva jeg skal ha på!! jeg får ta meg en tur til venninner og mamma .. :)

Kos deg på konsert! Med hvem ??

Anne-Lise sa...

Hei Bossa
Sånn kan du absolutt gå. Syntes at du er fin jeg. Håper at du får en hyggelig kveld. Det gjør godt å komme seg litt ut og føle seg litt vel.

Kos at du la deg til som følger av bloggen min. Slektsforskning er kjempegøy.
Hilsen Anne-Lise

Eva sa...

Hovedsaken er at du føler deg vel i antrekket Bossa! Føler du deg vel, ja da er antrekket riktig.. Du er en nydelig kvinne, og kler det meste! God tur på AHA konserten og kos deg masse!

Asbjørg sa...

Det antrekket var kjempestilig!Klart du kan bruke det!Og kos deg på konsert,det blir knall!
God helg!

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Det syns jeg du skal bruke! Skikkelig "konsertantrekk", er fortsatt misunnelig....
Jon Gunnar syns dere skal ta toget inn til Oslo.
Ha en fin helg:)
Klem fra meg:)

Anonym sa...

Hei.Du var kjempe fin.Ta kan du godt ha.Kos deg masse i Oslo spektrum å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

GundaM sa...

midt i blinken for en konsert det der Bossa!! Flott ;)

men du, la den lille hunden bli hjemme da ;)

god helg og kos dæ på konsert!

Mira sa...

Håper du hadde det fint på konsert!
Ser hunden vil være med også, men går ut fra at den måtte være heime.

Ville innom deg å ønske deg ei fin adventstid, klem fra meg.