Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 1. desember 2009

Ingen gjettet riktig.....

-og det er ikke rart i det hele tatt. Jeg hadde aldri gjettet på hva broderiene egentlig er. Det ble meg fortalt da jeg kjøpte dem at det er noe som damene før i tiden pyntet UNDERBUKSENE sine med. De sydde dem på bak oppe ved linningen. Da ble de sikkert veldig staselige........
Og vinneren ble : GroLinda med bloggen Gro´s kosehjem . Send meg en mail så får du velge litt i premie, og at jeg får adressen din. Gratulerer. j-irenb@online.no 

Trøstepremie går til : Myrsnipa   Gratulerer, og send meg en mail med adressen din.






















Her ser dere hvordan trekkingen foregikk. Glasset med lappene ble MYE ristet, og gubben i huset trakk lappene. Takk til alle for at dere ville være med på denne lille konkurransen.
PS. Gubben har svarte fingre fordi det er mye smiing på ham om dagen.

4 kommentarer:

sylvia sa...

gratulere tl vinnerne,
så artig en ting å vinne,hehe,så de pynta trusene sine .flott.
ha en fin dag,tenk 1 desemer.
klem fra sylvia

ingvild sa...

oh my, det hadde jeg ALDRI gjettet! enn å være staselig ned til underbuksa da... hehe :D

GroLinda sa...

Heisan :o)
Tusen takk at jeg vant. Det er så sprøtt, fordi det var det jeg tenkte på først, at de pyntet trusene, men turde liksom ikke si det :o) Hahaha.. det var moro! Sender deg en mail jeg ;o)
Klem fra GroLinda

Ingvild sa...

Hihihi, underbuksepynt... Hadde jeg aldri kommet på:)

Flotte broderier var det i allefall.

Ha en flott kveld,
klem, I