Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 22. desember 2009

Heldige meg....


I dag fikk jeg en hærlig gave fra Aase . Både innpakkingen og innholdet var helt topp. 1 nøste med Faerytale alpakka-garn, mykt og deilig, 2 gamle kort fra 1917 !. (jeg samler jo på gamle kort, og disse hadde jeg ikke), en fyrstikkeske med nydelige engler og blonder og pynt. Og en nydelig hilsen fra Aase.
Et PraktiskePetra-skjerf med vri ble straks påbegynt av det deilige garnet. Får se om det rekker til et skjerf, ellers finner jeg nok på noe.
Tuuuusen takk, snille Aase. Jeg ble kjempeglad!!!!!

2 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
nydelig gave du fikk.så herlig.
ja nå er det virkelig snart jul min venn.
er i rute her,bare noe mat og stryking som må til.
ønsker deg og dine en herlig dag.
klem fra sylvia

GroLinda sa...

Det var en fin og nydelig gave midt i blinken for deg! Gratulerer! Har pyntet treet idag, som min mann hogg igår oppi skogen her :o) Så nå er alt i rute her også!
Vil ønske deg og dine en god og fredfull jul. Kos dere masse og ta godt vare på hverandre!
Juleklem fra Gro :o)