Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

fredag 11. desember 2009

Finnes det noe vakrere

-enn barn? Jeg har hele livet elsket å skifte på babyer, og jeg benytter nesten enhver anledning til å gjøre det. Sitter gjerne på gulvet i en umulig stilling for min stive, vonde kropp.Det merker jeg ikke da jeg steller de små. Må innrømme at nåtidens bleier gir en bestemor en stor utfordring iblant. Best med de som er merket "FORAN" og "BAK". Det var noe annet med tøybleier og kluter , bleiesnipper i plast osv. når barna mine var små....... Hihi. Så er det ikke alltid så lett å finne åpningen på klærne de har på seg heller.Noen åpnes nede, noen oppe og noen på siden. Men, jeg henger noenlunde med. Har jo aldri vært lenge mellom hvert barnebarn som trenger bleieskift. Og når barnebarna slutter å komme, blir det forhåpentligvis oldebarn som jeg kan skifte på.... Gleder meg.


Var så heldig å få hele tre av barnebarna på besøk onsdag.... Seeeee så vakre....

8 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Nydelige barnebarn du har. Det er en fantastisk gave å få kov å følge de . Nå er jo mott eldste 20 år, så jeg kan jo snart begynne å vente på oldebarn jeg.
Ha en trivelig fredag.
Klem

sylvia sa...

hei Bossa
så herlig de er disse små barnebarn du har,
du er rik som har så mange,
jeg har 2 og er veldig fornøyd med det,det er sååå koselig å ha de på besøk ,å de sier så mye rart,
ja koselig å kose seg med dem,
ha en hyggelig dag vennen.
klem fra sylvia

aase sa...

Utrolig nydelige barnebarn du har!!! Jeg har jo startet sent så mine barn er bare 8 og 10, men har jo venner med små, så jeg får da prøvd meg litt enda.

Torilpia sa...

Herlige bilder .. nydelige barnebarn :o) Vet ikke om skiftinga er min favorittsyssel når det kommer til babyer da .. liker bedre å kose og leke litt jeg :o) Babyer har også en tendens til å gjøre i bleien eller gulpe når jeg holder dem .. og det er jo gøy .. :o) Har fått høre at de er fordi jeg får dem til å slappe av - så jeg velger å tro på det .. og ikke føle at de bruker meg som bleie eller gulpeklut .. hihi ..

Kos deg med barnebarna dine - håper det er ei stund til jeg blir bestemor, eldstedattera er bare 17 og jeg ønsker at hun får utdanning og jobb - samt et skikkelgi forhold først .. :o) Men man har jo ingen garantier .. det skjer når det skjer ..

Ha ei topp helg - klemmer!!

Muffin sa...

Veldig vakre er de! Jeg vil også ha barnebarn men mine barn tar ikke hintene mine :)

verdens heldigste mamma sa...

Jeg må si meg helt enig med deg !! :) Det er noen vakkre barnebarn du har :) Barne er ikke så værst de heller ;)
Klem

Asbjørg sa...

Så nydelige barnebarn,du er heldig!

GroLinda sa...

Helt enig med deg!! :o) Fins ikke bedre!
Ha en fin lørdagskveld og en fin 3.advent imorgen. Tusen takk for kommentar ;o)
Klem fra Gro