Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

søndag 3. januar 2010

Dette er alt jeg har igjen

av brevene fra min første forelskelse. Som før sagt, så har jeg tatt vare på alt av brev og kort som jeg har fått  siden jeg var lita.Men noe har, uten min vilje, blitt borte. Jeg trodde sikkert jeg hadde funnet det perfekte gjemmestedet til brevene mine, da jeg la dem under madrassen i vogna til lillebroren min. Brev fra en gutt var noe styggedom og farlige greier....... Da barnevogna ble solgt, forsvant de kjære brevene mine. vet ikke om moren min fant dem, eller om de som kjøpte vogna fant dem. I alle fall, de er borte for alltid. Det eneste jeg har igjen er denne halve konvolutten som det står "urd.T." på. Et kjært, kjært minne fra mitt aller første møte med forelskelsens verden. Jeg var 11 og han var 10...........


Og-- tusen takk for alle fine kommentarer under forrige innlegget mitt. Blir så glad når jeg hører fra dere....

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Så dumt at du ikke har noe mer igjen av brevene, men... så herlig at du har tatt vare på den lille biten der:)
Klem, I

aase sa...

Så flott at du har tatt vare på den da, jammen fått den i ramme også!!

Jeg er ikke flink der altså, har begynt å være flink nå, men det er jo for sent det!!

sylvia sa...

hei i natten.
noe så herlig å sart.
ung kjærlighet er ikke noe å kimse av..
god natt fra sylvia

Berit T sa...

Så fint at du har tatt vare på noe, det har ikke jeg.
Jeg hadde en bror som lureleste mine brev, så de ble brende ettervert som jeg leste de... i dag skulle jeg gjerne hatt de, det hadde vært artig.

Og så flotte tegninger du viser i innlegget under. Håper det er noe du har fortsatt med, og at vi får se mer.
Ha en fin ny uek