Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

søndag 22. november 2009

Jeg GREIDE det!!!!!























Jeg greide å lage 3- kolonners blogg. Og det UTEN å ødelegge noe..... Stolt av meg selv gitt. Måtte desverre gi opp englene mine, men det kan vel hende at jeg finner noe tilsvarende senere. Vi får se. Er jo ikke verst den bakgrunnen her heller?


Og- jeg har kjøpt nytt kamera! Canon 500D. Er kjempefornøyd hittil. Bildene over er tatt med det nye. Knipser av hva som helst når man er på prøverunde. Det er helt utrolig at det fortsatt blomstrer i hagen. Klematisen gir ikke opp, det er til og med knupper på den.

Og- Tuuuusen takk for alle fine hilsningene under forrige innlegg! Dere er så snille..... Smile

6 kommentarer:

aase sa...

WOW du, dette turde ikke jeg å gjøre selv nei, du er flink altså!! For meg passer det også godt med 3 kolonner.

Utrolig vakkert det sølv møblementet og de vakre dukene.

Utstillingen skulle jeg gjerne sett ja!!

Ha en flott søndag, her skal den brukes til håndball og svømming!!

Laila -Karin sa...

Så flott det ble. Det der har ikke jeg turd å
forsøke på
Ha en fin søndag
Klem

Asbjørg sa...

Det ble kjempeflott,har tenkt litt på det selv også,og nå frister det å prøve!
Ha en god søndag!

sylvia sa...

gratulere med ny blogg design og kamera,såå flink du er,likte headeren din veldig,ja det er rart med disse blomstene som ikke gir opp langt uti november.
ha en fin søndag vennen,
klem fra sylvia

Nostalgia sa...

Grattis ! Ja det tør ikke jeg prøve meg på....

spennende med nytt kamera :-)

Ønsker deg en fiiin ukestart
Klem, Nostalgia

helle sa...

Det var modigt, man tør jo næsten ikke! Jeg har tænkt på det mange gange, men orker ikke at bruge tid på det. Tog det egentlig lang tid?

Fantastisk background!

Klem Helle