Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

onsdag 11. november 2009

Gammel, men fortsatt i bruk


Ble inspirert av Lenemoras blogg og hennes innlegg  med gamle knapper, og fikk lyst til å vise denne gamle tingen som jeg fikk huka tak i på en antikk-messe i Sverige. En heklenål der man kan bytte ut selve nålen. Det ble laget pene ting før.  Den er god å hekle med, så jeg bruker den. Har brukt en av de "mystiske" stoff-bitene jeg har som underlag på bildene. En til av det samme som er i gjettekonkurransen min. (Litt nærbilde av broderiene). Vær med å gjett, da vel........ (Dere som ikke har gjort det ennå.) Klem fra




3 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Koselig med slike gamle ting.
Jeg kan ikke hekle . Min bestemor prøvde iherdig å lære megmen jeg fikk det ikke helt til.
Jeg har noen slike blondehjørner ligende jeg og
men hvet ikke helt hva de er beregnet til . Mine er gamle . Mulig det er kragepynt.
Ha en fin morgendag

sylvia sa...

god morgen.
så fine bilder av en gammel heklenål.moro å ha sånt i sitt eie.
de kunne sine ting i gamledager,
nå om dagen er det bare i plast.
he en nydelig dag .klem fra sylvia.
her er det blitt et nydelig hvitt teppe ute i natt,

Linda sa...

Hei og takk for hilsen hos meg ;O))
Så fint for da fant jeg jo din fine blogg!
Dette er den vakreste heklenålen jeg noen gang har sett!!

God helg fra Linda