Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 17. november 2009

Det er kaos i Kommodeveien 1.



Alt blir nå pakket ned til utstilling. Da må sølvet få seg en omgang med pussekluten.Går i grunnen rimelig fort da, for tingene er jo ikke så store...... Se, det er til og med en engel på stolsetene. Dette settet måtte jeg slite for å få på E-bay. Bordet og stolene, altså. Det er i rent sølv. Duken på bordet er håndheklet av en dame i Australia. Det skulle ikke være mulig, altså. Tråden hun bruker er tynnere enn sytråd. Jeg ser ikke godt nok til slikt arbeid. Under er flere av hennes duker.



2 kommentarer:

sylvia sa...

Ååhh så smått å skjønt dette var,mye fint du har,moro med sånt ikke alle andre har,,
klem fra sylvia

Mira sa...

Noe av det søteste eg har sett! Dei miniatyr dukene er et fantastisk kunststykke. Tenk at noen klarer sånt!
Klem fra Mira.