Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

lørdag 18. juni 2011

Jeg er nok ganske håpløs.

Midt inni intens rydding i slektsforskerbilder og papirer finner jeg ut at den "lange gangen" vår er den første vi ser hver morgen. Og den er ikke så fin. Litt av ditt og litt av datt, og ingen ting er likt i farger. En blå kiste med buet lokk, en brun gammel stol, et skap i furu, osv, osv. Forandringer må til.
Og så er jeg i gang med min kjære lille skrutrekker. (Den er BARE MIN )
Og da må jeg bare fortelle:......
En dag da jeg var innlagt på sykehuset, kom mannen min med en presang til meg. Det var denne forsenkeren. Da bygget jeg dukkehuset mitt, og hadde god nytte av den. Den ser jo ut som en blomst, ikke sant? Jeg ble i alle fall kjempeglad.

Bilder av operasjon Langgang kommer etter hvert.
Ha det fint.


Ingen kommentarer: