Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

torsdag 21. april 2011

Gode påskeønsker

til dere alle.

Fikk så lyst til å vise dere postkortet jeg fikk av min mor rundt påsketider 1963. På dette kortet forteller hun at jeg har fått en bror. Hun lå på "riksen" dengang pga. at hun har Rh negativ blod. Det  var 5.barn som fødtes da, men 4. svangerskap. Altså har jeg tvillingsøsken. Jeg var 10 år da denne broren kom til verden. Jeg forgudet ham. Satt i time etter time og så på ham sove..... til mamma jaget meg bort. Er veldig glad i ham i dag også...... Jeg har en serviett som mamma sendte til meg også, men fant den ikke akkurat nå. "Jeg holder på med rydding i gamle minner, men har ikke rukket til bunnen ennå".


4 kommentarer:

sylvia sa...

god påske min venn.
så koselig et postkort,
å hyggelige minner ,
spennende å finne frem saker og ting, men det tar tid, å det skal bearbeides å.
ha en fortsatt fin påske,
klem fra sylvia

Petrinetrollmor sa...

Så koselig :) Eg har også ein vesle-bror, han er 14 år yngre enn meg og har ein heilt spesiell plass i hjertet mitt!

Vil ønske deg ei riktig God Påske og kos deg med minne-bunker din:)

klem

Anonym sa...

Hei. Lenge siden sist :)
Så herlig bilde.
Kan tenke meg det var stas å få en lillebror når du var 10 år.
Kos deg med mimring og gode minner.
Stor påskeklem fra Ingunn :)

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Hei!
God påske til deg også:) Gleder meg til å komme på besøk i morgen!
Klem fra meg:)