Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 22. juni 2010

Daffedress - fra min synsvinkel.

Ja, slik ser jeg min nye DAFFEDRESS når jeg har den på. Det er uvant med bukseræva nedpå knea. Blir liksom et åpenrom mellom trusa og stoffet som vanligvis holder seg i nærheten av trusa når man har bukser på...... Doturene er blitt meget mere kompliserte, og ikke noe jeg ville vist bilder av. Det er umulig å greie å holde dressen på knea mens man drar opp trusene. Tro meg, jeg prøver hver gang...... Ellers er det flott at det er lommer, og glidelås til toppen av hetta slik at jeg kan gjemme meg inni dressen og høre på lydbøker i fred og ro. Et deilig  plagg.......


Hi-hi


11 kommentarer:

sylvia sa...

hei min kjære søte venn.
sitter her på morran å må flire litt av dette.så herlig et innlegg..ser så god ut å daffe i.
Gro hadde en sånn når hun var her på besøk,stod daffedress på låret av den,mmm kanskje jeg må prøve en,hihi,får noen bilder i hode av din levend beskrivelse av toalett besøket..ler...
du altså..
ønsker deg en flott st.hans feiring i dressen din.
sommer klem fra sylvia

Anonym sa...

Hei.Stilig.Ha en riktig fin Onsdag og St.Hans.Klem fra Bodil.

Evelyn sa...

Hei :):)

For et morsomt blogginllegg... ser nå veldig god ut disse dressene da.. men har ikke kunne tenkt meg en slik selv...

Ha en flott santhansaften:):)

Petrinetrollmor sa...

Herlig !! Haha. En slik daffedress kunne eg også ha tenk å flytte inn i ! Du kledde den !

God daffhans feiring!

Sidselsidserk sa...

Ler..... denne gikk det virkelig an å gjemme seg i:-)
Håper du får en fin sommer slik at du kan lette litt på glidelåsen:-))

Jorids BestemorBlogg. sa...

Morsomt innlegg Bossa:)
Håper du har en fin midtsommerkveld med storfamilien din,og at du får ei kreativ og fin uke!!
Her skinner endelig solen nå i dag,etter uker med regn og kaldt vær og det er jo til å bli glad av vet du!!
Klem fra Jorid

Eva sa...

Knis, vet akkurat hvordan det er.. Har akkurat maken og til og med i samme farge! Herlig dress å daffe i hjemme, men kun hjemme ikke ute...

Abrakadabras. sa...

Hehe, godt at du setter fokus på et problem de fleste ikke tenker på før de går til innkjøp av en slik dress:o)Og jeg skjønner akkurat hva du mener. Morro :o)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Sikkert fin den der, særlig når du vil gjemme deg eller trenger plass til å snu deg inni dressen! Har sett de har fått sånne igjen nå, men jeg tror jeg står over!!!

Klem Cathrine :-)

Frøydis sa...

Heisann :-))

Rett og slett lekker, hehe...
Men at den er god å gå i, det er jeg sikker på! Men fått klar beskjed av "ungene" at jeg ikke må prøve å vise meg i en slik, haha...

Klem, Frøydis

verdens heldigste mamma sa...

Hallu baluba !

Jeg leste det innlegget her når vi var på ferie og holdt på og le meg i hjel!! ha ha , ser deg for meg på toalettbesøk og i det hele tatt! Kan tenke meg du moier deg rundt i den dressen!! :) Jeg prøvde og kommentere når jeg var på ferie men det gikk ikke, også prøvde jeg og kommentere med den nye tlf men hvor den kommentaren havna henn vet jeg ikke :) Men men.

Bordet blei KJEMPE fint!!!! Du er veldig flink!:) Så koselig hos dere :)

Vi er hjemme og Freddy pusser opp og jeg ornder med ungene :) Så tar vi en sverige tur til helga for og besøke Lars og Lene på campingen!:)

Ha fin ferie dere også!!

Klem