Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

torsdag 17. juni 2010

Bordet ble slik.....

Riktignok må jeg bøye meg litt ned for å se det som står der, men skitt au........
Slik ser det ut fra trappen opp til balkongen.
Toalettbordet er også ferdig malt. Dette er hva naboene kan se når de går forbi. 
Altså malt på baksiden av skapet.
Har lånt teksten fra Sylvias gulv. Sylvia har bloggen Hjemmebest. Nyyyydelig blogg.

Og så synes jeg dette ble litt nydelig da.........
Med dette er jeg ferdig på balkongen for i år, og har begynt jobben med å renske opp mellom heller , pusse opp malingflassende benker og bord nedenfor balkongen. Så får vi se hvordan det blir der til slutt. Skal vel male peisen en omgang også. Nok å gjøre i en hage......
Ha nydelige sommerdager alle sammen.
Klem :O)

8 kommentarer:

Muffin sa...

Jeg vil komme og sitte på verandaen din! Sååå nydelig! Her bare regner det, like greit for verandaen ser ut som en katastrofe.

Laila -Karin sa...

Så nydelig du har det på verandaen din.
Bordet ble supert.
Ha en fantastisk dag.
Klem

GroLinda sa...

Hei Bossa ;o)
Så nydelig det bordet og vaskestell-skapet ble altså!! Du er kjempeflink og inspirerende! Nydelig skrift på begge deler ;o) Ha en flott torsdag min venn ;o)
Klem fra Gro :o)

sylvia sa...

hei vennen.
åå så nydelig det ble hos deg,
tenker naboene er fornøyde med hva de ser på sin vei forbi deg.
herlig vakkert alt sammen.
tenker på deg,å ønsker deg fortsatt god bedring.
stor klem fra sylvia

Kamerasamleren sa...

Hei Bossa og takke for "alle ordene" du hadde å gi på "Fungerer Norge?" Fryktelige ord mye av det, men med mening. Slike ord får meg til å få overskudd igjen til å stå på. Dessverre ser det ikke ut for at vi i dag har kommet særlig lenger, selv om vi har alle de flotte ord om barns beskyttelse og et system som kan virke vanntett. Helt til en får bruk for det.

Det er flott at du kom gjennom det så godt som du gjorde, det er nesten et under. Jeg tenker at en skal ikke være avhengig av å ha flaks når en vokser opp. Den flaksen er mange avhengige av også i dag.

Det er tydelig ås se mye av det som ligger inne i deg Bossa, det ser en å leser en med tydelig skrift. Ja, selv en analfabet kan lese den atmosfæren.

Jeg ønsker deg mye kos på verandaen i sommer, kos som en slipper pledd. Det har det ikke vært særlig mye av hos oss.

Hei så lenge, og tusen takk igjen!

Asbjørg sa...

Så flott det ble.Er virkelig imponert,du er kjempeflink!Hadde store planer for verandaen i sommer jeg,men været er så deprimerende at det er blitt bare sånn halvveis med det jeg hadde tenkt!
Ha det godt!!

Noatunfrua sa...

Hei Bossa!
Så utrolig fint skapet og bordet ditt ble! ♥ skriften!

Ønsker deg en deilig søndag!
Klem!

Kamerasamleren sa...

Hallo Bossa!
Måtte bare innom til "et helt vanlig kvinnemenneske som liker å se på kongelige bryllup. :)

Se om tiden har vært inne for noe nytt og om alt ser "bra ut". Jeg tolker mitt besøk og mine observasjoner som alt er som det skal. Antageligvis andre sysler på gang.

Hei igjen og takk for meg i tillegg til takk for ditt besøk tidligere i dag med flotte og utfyllende kommentarer.