Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

søndag 25. april 2010

Bloggetreff......

Torsdag 22. april var vi på bloggetreff i Engelsviken. Det var utrolig hyggelig, med god mat og fortreffelige bloggedamer, og damer uten blogg. De var ikke mindre fortreffelige.  Vi møttes hos  H elle K Tid for harmoni     En kjempetrivelig dame med et "GØRLEKKERT" hjem og en "GØRFIN" butikk.

Vi tre dro sammen til treffen. Johanne med bloggen : Det lille huset i skogen Hun er min kjære svigerdatter.
Min kjære datter Ellen  har bloggen Hobbydama.   Og så er det meg da........

Bilder fra butikken.
Ble jo selvfølgelig kjøpt litt. 2 lyktehus og et skjerf. Fant nemlig ut at jeg var en av de få som ikke hadde skjerf. Men NÅ har jeg det!!!!! SMIL....  Bildene er fra "Hulen" som snart er bloggeferdig.

Hihi. Får vel legge inn det "orntlige" bilde av oss da......
Bloggetreff ANBEFALES !

Hjertelig velkommen til nye følgere.
Ønsker alle en riktig GOD SØNDAG.
Klem :O)


11 kommentarer:

Eva sa...

Kan tenke meg at det var koselig med bloggetreff! Fine bilder av dere og der som dere var!
Gleder meg selv til noe som heter forumstreff. Er vel det samme som bloggetreff vil jeg tro..

Ha en fin søndag!

verdens heldigste mamma sa...

halla balla !! :) Han Robbin lurte på om du hadde skrudd av lyset på det øverste bilde ???? Ha ha ha !! :) Takk for den koselige bloggetreff kvelden! :) Klem

GroLinda sa...

Så moro med treff utenfor bloggen ;o) Virket som om dere kosa dere der. Jeg møtte Lenemoras og Hjemmebest-sylvia før jul, i Arendal. Vi dro bort på De små stuer å handla masse fint, og spiste en aldeles nydelig eplekake med is og kaffe til ;o) Det var en ordentlig kosedag! Det var fine bilder av dere. Ønsker deg og dine en riktig fin søndag videre.
Klem fra Gro :o)

sylvia sa...

hei,
så koselig dette var da, en riktig hyggedag ser det ut for,
å så fine dere er på bildene,
moro med sånne blogg treff,det gir mer smak,
spennende å få se din hule snart altså,jeeg venter i spenning jeg.
ha en god søndag.
klem fra sylvia

Berit T sa...

Trivelige damer som koser seg i lag. Bloggtreff er kjekt, det kan jeg skrive under på, hadde et lite på hytta i fjor.
Det frister til gjentagelse, slett ikke skummelt.
Ha en fin søndag videre.

helle sa...

Jamen, det ser da ud til at I havde en vældig dejlig dag til bloggetræffet, Bossa. Fine billeder derfra!

Stort klem fra Helle

Nostalgia sa...

Så kjekt det hørtes ut ! Må være artig å treffe andre bloggere :-)

Ønsker deg en fiiin ny uke !
klem, Nostalgia

Asbjørg sa...

Høres ut som det var et hyggelig treff!
Ha ei fin uke!

Frøydis sa...

Kan tenke meg dere hadde det kjempemoro!!

Bloggetreff hadde vært noe...vi får se om noen tar initiativet til det da ;-)

Ha en flott mandag
klem fra en annen som er FRYKTELIG treg til å kommentere for tida...
Frøydis

H elle K sa...

Hei og takk for sist.
Så kjekt at dere koste dere. Vi får ta det igjen en gang senere.
Kos deg. Klem kristin

Anonym sa...

Hei.Kjempe koselige bilder.Koselig med bloggtreff.Har bare vært på ett å da var vi bare to.Men koselig lell.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.