Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 3. september 2013

Herr Pigg på besøk.


For andre gang til nå, har denne  karen vært på besøk i blomsterbedet vårt. Det er fryktelig morsomt å se et piggsvin igjen. Det er mange år siden sist jeg så et. MEN, det er ikke så morsomt når en av hundene våre oppdaget det i blomsterbedet klokka 3 om natta, og bjeffa vilt og uhemmet mot den underlige skapningen. Mannen i huset måtte stå opp og hjelpe meg  med å flytte gjesten. Den ble forsiktig flyttet et godt stykke unna, men senere så jeg den vandret på veien utenfor her igjen. Dette var for noen dager siden. I dag var den igjen på plass på samme sted i blomsterbedet....3 gale hunder..... Vel, Herr Pigg måtte flyttes lengere bort. Opp i en eske, inn i bilen, kjøre 3-4 km og sette den av på et lite skogholt ved en meget lite traffikert vei. 
-Jeg skulle gjerne hatt deg i hagen Herr Pigg, men det går ikke på grunn av hundene...... Så får vi se om Fru Pigg kommer hit da, Mannen i huset så nemlig henne på andre siden av feltet her. Da blir det en ny tur, tenker jeg. Fikk tatt noen flere bilder av sjarmøren da. Vet ikke om den var så sjokkert at den viste hodet litt.......

De er da så vakre.....



Hælledussen...

1 kommentar:

Nordby søtt og kort sa...

En sånn har jeg lyst på!Kjør den til meg neste gang!