Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

lørdag 9. februar 2013

Hælj igjen a gitt.


Og her er alt innen rekkevidde. PC på den ene sia og tv på den andre. To nye telyshus i hvit keramikk rett fram og engel med lys som jeg kan slå av og på med fjernkontroll. (Når jeg får bytta batterier da) De deilige sokkene er julegave fra min snille svigerinne. Fotstøtta på reclaineren er vippa op og alt er bare toppers.

OG

på kjøkkenet står denne
Et nytt skritt å ta (haha) i livet mitt.Noe jeg ikke akkurat vil skal bli permanent.
Jeg har fått den for å kunne gå (!) i litt flere enn to butikker på kjøpesenter osv. Kanskje noen til og med kan ta meg med en tur ut. Det hadde ikke vært dumt når våren kommer.
Ha en hærlig helg.
Klem fra Bossa.




Ingen kommentarer: