Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

onsdag 15. september 2010

Feiring med give away.


 

1 ÅR!
Helt utrolig at det har gått 1 år allerede fra jeg startet med blogging. Det må feires og da må det bli med en give away.  Gaven blir et lite hjemmestrikket håndkle der vinneren kan velge farge  blant de på bildet. I tillegg blir det en ting. Har noe på gang, men vet ikke om de har flere igjen i butikken. Kommer med bilde så fort jeg kan. Fikser vel trøstegave også. Trekking 15. oktober.

Regler? Tja.     1 navnelapp ved å legge igjen en hilsen under her.
                       2 navnelapper om du linker.

Håper mange vil være med. Selv om jeg har vært veldig treig i sommer, kjenner jeg at lysten på blogging er oppadgående. Dere er jo så hærlige der ute.......
Klem :O)

17 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Dobbel gratulasjon, Bossa !!!!

Klart eg vil bli med å feire både deg og bloggen ! Fine premier og alting !

(ps eg har endra namn frå gunknitter til Petrine, om du lurer fælt på kven dette er :)

Ha en riktig god onsdagskveld !

Ruths datter sa...

Så koselig med Give Away. jeg tar selvsagt lodd hos deg og inviterer deg til min Give Away også. Der er det trkning den 19 sept.
Klem

Anonym sa...

Gratulerer:) Blir gjerne med på din bursdagsfeiring med 1 lodd. Fine håndklær du har strikka:)

Jeg har også hatt 1-årsdag på min blogg så bli gjerne med på min give away hvis du vil:)

Birgitta sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och fira hos dej. Jag länkar på min blogg också = 2 lotter.
Grattis till ditt första år som bloggare.
Kram Birgitta

maska sa...

Gratulerer med 1 år som blogger.
Jeg blir gjerne med og trekker et lodd her.

Frøydis sa...

Gratulerer med dagen :-))
Jeg er elendig til å følge opp disse giveawayene, men legger igjen kommentar allikevel ;-)
Men kun fordi jeg liker bloggen din :-)) trenger ikke trekke meg!!

Klem, Frøydis

Laila -Karin sa...

Gratulerer med et årsdagen
Jeg blir med å lnker til deg.
Ha en fin dag.
Klem

Sidselsidserk sa...

Gratulerer Bossa! Jeg blir med:-)

MariMaja sa...

Gratulerer med ett år på blogg!!!! og det på min eldste datter sin bursdag!!
Jeg vil gjerne være med å feire.
Det blir to navnelapper på meg ;)
Håper det står bra til hos deg ;)
Klem fra Maja

GroLinda sa...

Heisan Bossa :o)
Godt å se deg igjen her! Jeg vil gjerne være med på dette. Tar 2 lodd/navnelapper ;o) Flotte håndkler du har laget i fine farger. Krysser fingrene jeg nå ;o)
Gratulerer så mye med feiringen!
Klem fra Gro :o)

Asbjørg sa...

Gratulerer!Klart jeg vil være med i trekning om de fine hånddukene!1 lodd til meg!

Sigrunn sa...

Gratulerer med 1 år som blogger.
Jeg er gjerne med i trekningen din.Jeg linker også.
Ha ei fin helg.

Gudrun sa...

Är gärna med på din utlottning och tar en lott.
Grattis till ditt första år.
Kram

sylvia sa...

hei,
gratulere så masse vennen,et år går kjempe fort,tror jeg må ha fulgt deg nesten fra starten ,
så spennende med utlodning,
klart jeg vil prøve lykken,
klem fra sylvia

verdens heldigste mamma sa...

ÅH HURRA!!! Jeg er selfølgelig med på giveWAY!!

oGSÅ så fine bilder du tok på skogturen din :)

Klems

verdens heldigste mamma sa...

TO lodd forresten ! ;)

Refleksjon på livsvegen sa...

tak for eit lodd hjå deg :-)