Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

tirsdag 16. februar 2010

Min kjære venn

 
Du har fylt meg med hærlige krimbøker et år nå. I går skulle du også gi meg ditt fulle potensiale. Du skulle gi meg mange fine sms-er og telefonsamtaler med mine kjære og nære. Du skulle minne meg på mine avtaler i tiden fremover. Vi skulle fortsette å være verdens beste venner i tykt og tynt. Du har fulgt meg gjennom vindusvask, rydding, maling av møbler, Du har gjort alle de kjedeligste oppgavene i huset til hyggestunder, der du har lest for meg. Du har fulgt meg i sengen, ligget under hodeputen gjennom hele natten og fortalt meg den ene spennende historien etter den andre. Men i går, på 1 årsdagen din...........


DA KRÆSJA DU HELT!!!!!!!!!!
Vi som skulle være venner for alltid. Du svikta meg kollosalt!!!!! Hvem skal lese for meg nå æ????? En blir jo avhengig av sånt, skjønner du vel!!!! Takk og lov for jeg har den gamle WALKMANN. Kanskje han kan ta over for deg for godt!!!! DEN har ALDRI svikta meg! Jammen har du stelt det til. Nå er jeg nødt til å sende deg på SØRVIS!!!!

Jeg håper du kommer frisk tilbake da. Jeg savner deg voldsomt. 
Bouquet 


Jammen godt å få en AWARD i dag. 
Tuuusen takk, Helen. Den trengtes akkurat i dag. 
Ble veldig glad for den.
Helen har denne fine bloggen: Kalimera blogg

Awarden vil jeg gjerne gi videre til : Ellen med bloggen: Hobbydama
Fordi hun er min datter og utrolig flink til å stå på.

Johanne med bloggen: Det lille huset i skogen 
Fordi hun er min kjære, flinke svigerdatter 

Gudrun med bloggen Gudruns keramik 
Fordi hun lager så flott keramikk, nydelige hjerter bl.a. og for at hun er så koselig.

Anne Lise med bloggen Det handler om å leve
Fordi det kanskje kan lyse opp i tunge stunder

Skulle gitt den til MANGE flere, men det får bli disse denne gangen.
Resten av de som er innom meg får denne hilsen:





11 kommentarer:

Gudrun sa...

Vännen!
Så gullig du är, jag blir rörd till tårar. Idag behövde jag dina ord på ett alldeles speciellt vis.
Bamse Kram från mig.

sylvia sa...

hei
ja den teknologien er noe stort tull når den kræsjer.
håper den kommer i orden tilbake.
grattis med adward,vel fortjent.
ønsker deg en fin dag.
klem fra sylvia

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Ikke til å stole på disse elktro vennene våre, bra du har fått den på service, thjihi...
klem til deg

Torilpia sa...

Dumme dumme mobil .. men akk så kjær allikevel .. :o) Artig innlegg - synes jeg kjenner frustrasjonen ..

Gratulerer med award forresten .. :o)

Ha en fortsatt fin tirsdag - klem!

Frøydis sa...

Hei på deg :-))

Hehe, måtte flire litt da jeg leste bloggen din nå..morsomt skrevet! Håper virkelig den skjønner frustrasjonen din og oppfører seg bedre etter sørvisen ;-))

Ha en flott dag videre!
klem, Frøydis

Birgitta sa...

Hej! Idag hittade jag din fina blogg. Jag har klickat in mej som följare, så jag hittar hit igen.
He det så gott!
Kramis Birgitta

Anonym sa...

så irriterende.. Er jo avhengige av den dingsen der.
Håper du får en herlig tirsdag kveld

FruHellstrøm sa...

Håper han kommer sterkere tilbake da :)
Ikke noe godt å bli svikta på den måten ...

Gratulerer med award:) Du fortjener det virkelig du også :) En utrolig koselig blogg du har vettu :)
Tusen takk for koselige ord hos meg:)
Ha en fin kveld:)
Klem Tina

Anne sa...

Huff da :-( skal slenge meg neppå en stol og ta ibruk fortellerstemmen jeg :-) men da må du nok love å vaske litt her også ja, he he

Er nok en lesehest og ren krimelsker av dimensjoner jeg også, og har alltid en bok på gang. De siste åra har jeg faktisk lovd meg selv å kun kjøpe billigbøker, for en får plasmangel etterhvert vet du. Og når en bo nå er utlest sendes den til Anne-Berit i Mo i Rana, gjenbruksmord du vet!!

Kveldsklem

GundaM sa...

HIhihi, så lysterlig et innlegg men skjønner du er litt satt ut ;) En blir fort avhengig av slike dingser ja.

Straks onsdag, nyt den !

Ingvild sa...

Artig innlegg om en frustrerende ting! Dingser blir man lett avhengig av gitt!
Grattis med awarden!
Klem,I