Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

lørdag 20. februar 2010

Må ha vært litt gal....

da jeg laget 4 slike sendingskurver. Bare det å sage ut hullene, tok mange timer. Først måtte jeg bore et hull til å få sagbladet gjennom. Og så måtte jeg skru opp , tre sagbladet gjennom hullet, skru til, sage, skru opp igjen.... Nå er det jo sager som man bare kan vippe bladet av  og på  igjen. Saging, pussing, liming, bøying av håndtak, grunning, maling og til slutt, motivmaling.

Jeg hater å masseprodusere, så det ble bare 4.Av dem har jeg 2 igjen.
 
Ha en super helg!
  

19 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Nei gal kan du ikke ha vært for dette var flotte sendingskurver og 4 er ikke masseproduksjon:-)Rett og slett nydelig dekorert.
God helg til deg fra meg:-)

Heidi Halvorsen sa...

Så utrolig fine! :-)) Hvor mye tar du for en sånn ?

Gudrun sa...

Oj, vilket pillerjobb, så duktig du är. Fint blev ju resultatet.
Ha en bra dag.

Petrinetrollmor sa...

Dette er då heilt fantastisk ! Så flott arbeid ! Du er ein 1000-kunstnar, Bossa !!!! Gleder meg til meir spennande ting du har laga som du vil glede oss med å vise fram ! Dette likar eg :))

Asbjørg sa...

Duverden så flott,for et arbeid det må ha vært,du er så flink !!
Og engelen under her var aldeles skjønn!
Takk for koselig kommentar hos meg og god helg videre!

Frøydis sa...

Hjelpes meg så flink du er! Tålmodighet er en dyd, og det har ikke jeg, hehe... Kjempefine!

Ha en topp helg!
Klem, Frøydis

Torilpia sa...

For et arbeid .. :o)
Jeg er imponert ..

Ha en super lørdag - klemmer!

sylvia sa...

hei min venn,
åå så nydelige de er,skal si du har mange talenter,mye pirk med disse her,men så ble de skjønne.
håper gane er bra i dag..
ha en fin lørdag.
klem fra sylvia

Muffin sa...

Det er isåfall nyttig og kreativ galskap. Kurvene ble kjempefine! Og vet du hva? I sin tid laget min far to nøyaktig like kurver til meg, som jeg dekorerte, den ene med decoupage og den andre med Adam og Eva på.

Heidi sa...

Jøyemeg desse var flotte! Du skulle jo sjølvsagt ha "masseprodusert" desse, men eg forstår at det held med 4. Imponert!

Laila -Karin sa...

Så fantastisk flink du er, du må jo ha et hav av tålmodighet.
Vakker var de.
Ha en flott helg.
Klem

Birgitta sa...

Vilka trevliga korgar du gjort. Så fina målerier.
Roligt att du vill vara med i min utlottning.
Kramis Birgitta

Nostalgia sa...

wow !! Jeg er så imonert ! har du laget både korgen og så dekorert ? Nyyyydelig arbeide, du er suerflink :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

FruHellstrøm sa...

Så utrolig flink du er da :)
Hadde nok ikke hatt tålmodigheten til det ;)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina

GundaM sa...

Jøsses, har du lagd de selv og mala de og? Så flink du er Bossa!
tenker de to som ahr fått seg en ble fornøyd!

Ha en fin helg videre der sør;)

cille sa...

Nydelige korger du lager! Disse var bare lekkre, skulle gjerne hatt en slik ja! Så mye fint og flott håndarbeide å se hos deg ellers også! Ha en flott ørdagskveld...

verdens heldigste mamma sa...

Du er jo bare super flink!! :)

Du har laget utrolig mye må jeg si ??

I dag har begge ungene sovet borte .. I natt da. Første gangen for Ronja vettu. Jeg kvia meg veldig i går når jeg skulle dra. Men så sov jeg helt til halv elleve i dag!! Det var utrolig deilig!:) Men nå skal det bli godt å hente dem igjen!! Ronja er så blid om dagen!! Hun smiler hele tiden!! Og Robbin prater jo som en foss ( det vet du jo ) om alt mulig rart .. Du kan tenke deg alle rare spørsmål vi ¨får nå om dagen. Om torsdag var han til og med på besøk hos nabo gutten- alene! Jeg fulgte han bort også sa jeg ; "hver snill gutt da Robbin, så henter jeg deg etterpå!" "JADA, mamma!, fikk jeg til svar også løp han opp trappa og inn døra.

Borte er den sjenerte lille gutten som helst ville at mamma eller pappa skulle være med også.. Han gleda seg så han nesten gikk ut av sitt gode skinn! he he ..

Kanskje vi kunne tatt oss en tur til dere snart.
Neste helg kanskje:)

stor klem!

GroLinda sa...

Heisan ;o)
...og hei igjen. Såååå utrolig flotte kurver!! Du er utrolig flink! Tenk for en tålmodighet!!! Du er i alle fall ikke gal ;o) bare kreativ og flink! Selger du slike kurver???
Godt å være her igjen å se hva dere alle sammen har gjort den siste tiden. Har vært uten pc`n i over to uker nå!!! Men nå får jeg prøve å henge med så godt jeg kan ;o) Ønsker deg og dine en herlig super uke.
Klem fra Gro :o)

Anne sa...

Er det mulig??!! stum av beundring her jeg sitter, du og du så kreativ og flink du er :-)