Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

torsdag 13. oktober 2011

Er det jeg som er forvirret eller?

er det naturen. På en bitte liten tur til postkassa fant jeg dette.
En løvetann som strever med å stå i full blomst. "Skje, kniv og gaffel" som vaiet vakkert sammen med en "sukkertopp".
Trudde nesten jeg hadde blitt tullete i hue etter å ha passet og pleiet lille Josefine i dagevis. Her er hun den dagen hun kom fra sykehuset.
7 sting. Hun får ikke hoppe opp eller ned av sofa, skal mates 8 ganger daglig med bitte litt mat om gangen.
Og ha på denne da......... Petra har såååååå lyst til å låne den.

Det har jo gått noen dager nå. Såret er helt fint, hun har vært til kontoll, men det var fælt altså. Hun begyndte å protestere en kilometer unna dyresykehuset. var livredd for at hun skulle leveres igjen. Og til mandagen skal vi dit igjen for å ta stingene.
Dakkar.

2 kommentarer:

Abrakadabras. sa...

Huffameg, det er kipt når sånt skjer, de stakkars dyra skjenner jo ikke hva galt de har gjort som gjør at de må være med på sånne fæle opplevelser. Katta vår måtte "operere" kinnet nettopp og det var litt av et styr! Jeg følte meg som en dyreplager hver eneste gang jeg gav han medisin.. ;Men, nå er han bra og har glemt alt :O) Håper hunden din blir fort bra igjen den og.. det så jo ganske alvorlig ut.. Flott med litt sommerblomster som trøst da :o)
*Jorunn*

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Hei! Det er bra at det gaar framover! Jeg har det bra i England, men gleder meg til aa komme hjem:)
Klem fra meg!