Velkommen hit til meg. Håper du får en trivelig stund. Jeg blir lykkelig for en hilsen fra deg, slik at jeg kan besøke tilbake.

mandag 18. juli 2011

Etter hundreognoenogførti mil og noenogførti tuneller

kom vi til den siste tunellen før reisemålet vårt var nådd.

Steigentunellen 8060 m. lang og pina rett.
På den andre siden ventet dette vakre landskapet....
Det er så utrolig vakkert i Steigen.
I midten på bildet og laaaaangt der bak, sees Lofotveggen.

Etter 4 dager snudde vi nesa hjemover igjen. Kjørte igjen hundreognoenogførti mil og 49 tuneller. Frem og tilbake er like langt, sies det, men det kommer an på hvilken vei man tar. Hehe....
Kommer mer fra turen senere.

2 kommentarer:

sylvia sa...

hei vennen,
så nydelig dette er, vakker natur. ha fine sommer dager,
klem fra sylvia

Kamerasamleren sa...

Hei Bossa!
Deres tur ble en fin liten tur for meg og tankene mine også. Jeg føler nå at jeg må begynne å ta flere slike "turer" så tankene får komme på andre veger ei stund nå. Som du vet har heller ikke disse tragiske hendelsene i Oslo og på Utøya gått meg forbi.

Det er nydelig nordover og du har festet noe av det flotte på bildebrikken. Det burde egentlig ha vært påbudt med minst et par slike turer for hver nordmann. :)

Håper du og dine har det fint og kan komme til den normale hverdagen igjen snart, skjønt det blir det vel lenge til vi kan, noen av oss enda. God helg til dere med een klem fra 'n Karl